Hästen faller... Jag borde inte fånga den... Men jag gör det ändå...

SÅEAEAO jävla snabb på att göra inlägg :3
Men nu kommer ett efterlängtat inlägg iaf!

Tänkte skriva lite om denna vecka (v41).

Måndag - Torsdag: Berättar alla dessa dagar med samma ord, för det hände ju inget märkvärdigt under dessa dagar :). Jag gick i skolan som vanligt, Dessie var borta hela veckan (och kommer vara borta ett tag till förmodligen :(..) så jag har ju fått spendera mycket tid med Julia, vilket iof e kul :>
Fredag: Vanlig skoldag till en början, sen drog jag och Stoffe hem till mej för att fixa inför kvällen, sen drog vi in till Kenny och förade lite :D! Efter det träffade vi Jesper och Julia innan vi drog upp till Mobergs (Dagens huvudhändelse) ♥ När vi kom dit så fick vi vänta lite för vi var där först och de hade ej öppnat (jag läste lite fel på deras hemsida x3). Sen vart det ett riktigt röjröj där :D Träffade gamla fina bästavännerna ♥ Har Jesper Nelin, Linus Nelin, Pontus Almqvist och Stoffe att tacka för en super bra kväll! Sen har jag äver Linda och Malin att tacka som var grymt sköna människor och mysigt sällskap :>>>>. Sen får jag tacka Sofie och Sara som skjutsade hem mej och Stoffe ♥
Lördag: Vaknade, lite seg sådär, men inte bakis :), Stoffe mådde piss och så. Mor tog hand om oss och dagen gick åt att bara softa hos mej :)
Söndag: Vaknar klockan 09:00 av att mamma vill till täby, så jag och Stoffe följer med henne in, vi kollade på lite saker och ah, gick runt :P. Kom nyss hem och har käkat middag. Nu ska resterande dagen gå åt till lite plugg och dator :3

Kram//RobinNils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0