Julia Karmemyr Rasmusson.

Julia, vem är denna fröken?
Jo det ska jag berätta nu. Det är en klasskamrat till mej.

Hon har en spindel och myrfarm hemma! (Sett den med egna ögon)
Sen samlar hon på snigelskal också, och det har hon gjort sen hon var 5 år, så hon har ju ett par stycken.

Jag var hemma hos henne igår (därav seg uppdatering här..) och fick mej en liten intervju med henne :)
Hon berättade om sin uppväxt, var hon föddes osv.
Här kommer lite "facts" om Julia dårah!

Riktiga Namn: Julia Karmemyr Jasmina Rasmusson
Född: 12 februari 1996
Föddes: Skåne
Hobby: Spindel och myrfarm och snigelskallssamling
Hemlighet: Är hemligt bästis med Lilla My
Favortit~
Mat: Fisk med täcke eller Selleristicks
Godis: Räknas honungsdoppade senapskakor?
Dricka: Dubble 7 = Whiskey och 7up
Hemlig Kärlek: Robin Nils Gustafsson (NÄMEN!!!! :D..)
Annan fakta: Julia har 3st morföräldrar. varav en av dem är assiat.

Julia gillar inte smink.
"Det får en kvinna att se så oäkta och vidrig ut! Bara massa kladd och fett på ansiktet lixom!??!"


"Jag tror inte på månen eller solen. Jag tror enbart att jag kommer att dö som gammal."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0