Lisa Thellman gillar inte fisk, men lax funkar?!

Upptäckte precis att Thellman låter lite som ett smeknamn till en telefonförsäljare :D "Tellephoneman" = "Telleman" = Thellman! :D

Vem är denna Lisa? Det är en mycket god vän till mej som jag träffade för ca. 1 och ett halvt år sen typ.
Hon bor i stora staden stockholm men hon brukar komma ut hit till "landet" på sommrarna! :3
Och fick en chans att intervjua henne under hennes senaste besök här på Rådmansö :)
Riktiga Namn: Lisalotta Charlotta Svensson Thellman
Född: 17 oktober 1993
Föddes: Hawaii
Hobby: Pyroman, hon gillar att se saker brinna och försvinna
Hemlighet: Skulle flyttat till landet om hon kunde och fick för sin Kusin
Favortit~
Mat: Inte fisk iallafall, jag gillar inte fisk, hatar fisk... Men jag älskar lax. Men det är ingen fisk tror jag.
Godis: Stearin eller russin
Dricka: Rysk vodka med lite ananasjuice
Hemlig Kärlek: Robin Nils Gustafsson (Aaaaawww ♥)
Annan fakta: Samlar på serietidningar som t.ex. Läderlappen (Batman), Spindelmannen (Spider-man) och Hulken. Hon finner karaktärerna i serietidingarna attraktiva.

Lisa bär peruk.
"Jag är egentligen flintskallig... Har så många vårtor på huvudet att jag måste bära peruk..."


Lisa Thellman
"Den dagen jag dör, är också den dagen jag kommer äta den godaste salladen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0